7 zile pe Riviera Italiana pentru 400 euro (all inclusive)

All inclusive e un fel de-a spune, dar trebuie sa reiasa de undeva ca nu fac reclama la vre-o oferta de turism ci atata m-au costat pe mine cele 7 zile cu totul : cazare, mancare, obiective, plimbari etc. Mai putin biletul de avion, Cluj-Pisa si retur ... dar Wizz-air va duce pentru mai putin de 100 ron pana acolo.

Cazare :

1 x 23 euro Hostel Cinque Terre (camera de 6 pers fara toaleta in camera fara mic dejun )
6 x 24 euro Hostel Ospitallia del mare ( camera de 6 pers cu toaleta in camera + mic dejun )



Total = 167 euro

Transport:

Am calatorit cu trenul :
Pisa aeroporto - Cinque Terre ( Manarola ) x 2 = 5.4 eu x 2 =10.8 euro
Cinque Terre - Pisa aeroporto x 2 = 5.4 eu x 2 = 10.8 euro
3 x Calatorii in Cinque Terre valabil 6 ore = 3 x 1.7 eu = 5.1 euro
Levanto - La Spezia = 2.4 euro
La Spezia - Levanto = 2.4 euro
Levanto - Genova = 4.4 euro
Genova - Levanto = 4.4 euro
Levanto - La Spezia- Lucca = 6.3 euro
Lucca - Pisa aeroporto = 2.4 euro
Am luat amenda 5 euro ca am calatorit o linie fara bilet :)


Am calatorit cu busul
1 x Pisa = 1 euro
La Spezia - Portovenere= 1.8 eu
Portovenere - La Spezia = 1.8 eu

Total = 58.6 euro



Mancare in cele 7 zile:

La restaurante:
2. portii paste = 6.5 euro respectiv 7.5 euro
5 pizza = 3 x 7 euro + 2 x 6.5 euro
1 paharel Limoncino = 2.4 euro
1 portie spaghetti cu fructe de mare + salata de fructe chinezesti + 1 ice tea 0.5 l = 8 euro
1 kebab = 3 euro
Din patiserie : ( foccacia, croasant, biscuiti ) = 10 euro


Gelato : 7 inghetati x 2 euro ( 3 globuri ) = 14 euro

Supermarket ( APA, fructe, iaurturi, ) = 50 euro ---- apa e scumpa, intre 1-2 euro la 1.5 l si pe calduri de 40+ bei cam multa apa, cismea nu am vazut asa ca rezervati-va destul de multi bani ( astea-s preturile la supermarket .... asa pe strada sau la baruri/restaurante e mai mare )

Total = 135 euro

Obiective turistice:
Acvariu + Biosfera + Camera cu colibri = 22 euro
O multime de biserici, turnuri, piata Amfiteatro din Lucca, Portul din Genova, cele 5 `Cinque Terre`, apusul de soare din Levanto, visul meu  Portovenere .... toate gratuit  :)

Internet = 20 euro ( 2 - 5 euro/ora depinde de net point )

La restaurante pretul afisat e cu tot cu coperto acolo unde a fost cazul.


😍 Apreciez comentariile voastre pe blog  😍

» Urmeaza sa calatoresti in Cinque Terre? Citeste toate articolele de calatorie 


Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului 

Un comentariu:

  1. Oho! Ai vazut in cateva zile mai mult decat am vazut eu de 7 ani pe aici:). Nu, nu e deloc scump...

    RăspundețiȘtergere