Cat costa o vacanta la Paris (Preturi 2020)

Parisul este un oras extraordinar dar in acelasi timp destul de scump. Asa ca m-am gandit sa va scriu in detaliu cat o sa va coste o vacanta la Paris in 2020 ca sa mergeti pregatiti si sa faceti aproximarile corecte. Am extras pentru voi cele mai ieftine hoteluri, preturile la mijloacele de transport dar si la obiectivele turistice de top ale Parisului!

costuri-vacanta-paris

1.Cat costa transportul la Paris cu avionul in 2020

Daca doriti sa prindeti oferte bune la bilete de avion spre Paris atunci incercti sa calatoriti toamna, iarna sau primavara. Biletele de avion trebuie sa le luati macar cu o luna inainte pentru a va asigura ca prindeti preturi de nerefuzat. Un alt pont pe care vi-l zic e ca: de obicei din Timisoara sunt cele mai ieftine! Partea buna e ca mai puteti gasi bilete de avion spre Paris cu taxe de aeroport incluse la 30-50 euro dus-intors si le puteti cumpara la acest pret de >>> AICI

Din aeroportul Beauvais la Paris autocarul costa 17 euro/ adult; 10 euro pentru copil 4-11 ani; Gratuit copil sub 4 ani

2.Cazare ieftina in Paris  in 2020


Ca de obicei, cea mai ieftina cazare o gasiti la localnici. Site-ul Airbnb are o lista enorma de camere private si apartamente oferite de localnici in Paris . Inscrie-te gratuit pe site si primesti din partea mea un Voucher de 20 de euro care se deduce automat la prima voastra rezervare pe site. >>> VOUCHER AICI

3.Hoteluri bune si ieftine in Paris in 2020


Hotelurile la Paris nu exceleaza, pentru o camera de 50 euro sa nu va asteptati la lux, camerele sunt mici si peretii sunt subtiri, micul dejun deseori include doar o cafea si un croassant. Ca sa iesiti cel mai bine cautati cazare in zona 1 si 2 chiar daca e o idee mai scump o sa economisiti timp si bani la mijlocul de transport (deci in final se compenseaza). 

Mai jos cateva Hosteluri ieftine si centrale din Paris (pretul e pt 1 persoana in dormitor comun)
Mai jos cateva Hoteluri ieftine si bune din Paris (pretul e pt 2 persoane)
Mai jos cateva Hoteluri de Lux la preturi rezonabile (pretul e pt 2 persoane)

***Disclaimer: Preturi la cazare variaza in functie de sezon/ disponibilitate si nr de nopti rezervate!
***Daca sustineti acest blog va rog sa faceti rezervarile pentru vacantele voastre prin link-urile asociate din acest articol! Multumesc!


4.Cat costa transportul public in Paris in 2020

1.90 euro (per bilet unic) tichet cu 10 bilete costa 14.40 euro (adult) si 7.5 euro (4-9 ani), un abonament  costa 7.0  euro (zona 1-2) 9.30 euro (zona 1-3) si  17.30 (zona 1-5 fara aeroport) PE ZI prin Mobiliss Pass.
Prin abonamentul Navigo valabil o saptamana de luni pana duminica pe toate mijloacele de transport costa 5 euro cardul in sine + 19.80 euro (zona 1-2), 25.65 euro (zona 1-3), 34.40 euro (zona 1-5). Pentru a intelege mai bine cititi articolul >>>   Totul despre transportul la Paris
  • Pentru copii pana in 4 ani transportul e gratuit! peste 4 ani platesc 50% la tichetele de 10 calatorii
  • Tinerii pana in 26 ani in weekend primesc abonament pe 1 zi cu 3.85 euro!
In Paris sunt doua feluri de abonamente turistice:
(Paris Museum Pass si Paris Visite) care include si transportul in zona 1 si 2:

Paris Viste in 2020 costa: 12 euro (1 zi) 19.5 euro (2 zile) 26.65 euro (3 zile) 38.35 euro (5 zile) (***Acest card ofera doar discount-uri la obiective turistice)

Paris Museum Pass in 2020 costa: 48 euro (2 zile) 62 euro (4 zile) si 74 euro (6 zile) de persoana.
(***Acest card ofera intrare gratuita la 50 de obiective turistice)

5.Top obiective turistice in Paris si pretul lor in 2020


  • 1. Turnul Eiffel = 16 euro (daca urcati cu liftul pana la etajul 2 sau 29.5 euro pana la etajul 3). Copil sub 4 ani urca gratuit. Tanar intre 11 si  24 ani =8.3 euro (etaj 2)/ 13 euro (etaj 3) 
  • 2. Arcul de Triumf = 13 euro, tarif copil 9 euro
  • 3. Muzeul Louvre = 17 euro, gratuit copii si tineri pana in 25 de ani din UE
  • 4. Catacombele = 14 euro adult, 12 euro tanar 17-26 ani,  gratuit sub 17 ani 
  • 5. Centrul Pampidou = 14 euro sau 11 euro depinde de perioada, tur ghidat 4.5 euro
  • 6. Muzeul Orsay = 12.4 euro, pret redus tineri 18-25 ani costa 9 euro zilnic dupa ora 16.30 (exceptie fiind joi), tineri sub 18 ani Gratuit
  • 7. Muzeul de ceara Grevin = 24.5 euro adult, 18.5 euro copi 5-15 ani, gratuit copil sub 5 ani
  • 8. Muzeul Dali = 12 euro adult, 9 euro tanar 8-26 ani, copil sub 8 ani gratuit

6. Citeste tot jurnalul meu de calatorie cu Paris


Am fost la Paris de 3 ori si am cumulat acolo peste 3 saptamani. Am scris peste 20 de articole cu obiectivele turistice vazute, impresii despre Paris, am vazut orasul primavara, vara si iarna si m-a incantat enorm de fiecare data. Am fost prima data cu familia (avand un bebe de 4 luni), a doua oara singura si a treia oara am facut o vacanta romantica la Paris.Citeste toate articolele aici >>> FRANTA

Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi toate postarile accesati Cuprinsul blogului (click)!

6 comentarii:

  1. Alice, mi-a placut articolul tau! Cand am fost la Paris ultima data, am fost cu Wizzul de la Cluj. Problema e ca zborul de intors e prea de dimineata, la 8. Asa ca, preocuparea mea a fost sa gasesc cea mai buna varianta de transport sau cazare, astfel incat sa fiu la autobuzul de 5.15, la Porte Maillot. Metroul nu circula asa de dimineata, autobuzul de noapte nu ma incanta, asa ca singura optiune pe care am gasit-o a fost cazare la un hotel, la cateva minute de mers pe jos de Porte Maillot. Asta era in decembrie, asa ca preturile nu erau asa de mari, precum vara. Aprox. 90 de euro/noapte/camera dubla. Dar ma gandesc, cum as face vara? ma bate gandul la o noua escapada, si poate ca mai sunt variante pe care eu nu le stiu inca. Tu ce zici? stii alte optiuni? merci!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oana eu am familie la Paris si m-au dus ei la aeroport, doar o data s-a intamplat sa merg in Beauvais (orasul) la un hotel a fost 45 euro camera dubla. Dar dimineata am luat taxi(10 Euro)pana la aeroport. Sorry nu stiu alte variante :(

      Ștergere
    2. Da, e buna varianta pe care o zici. Taxiul pana la aeroport nu mi se pare scump- 10 euro, asa ca ultima noapte la Beauvais suna tare bine. Merci!!

      Ștergere
  2. Când am fost eu la Paris, de mult tare, în 2007, am plătit 180 de euro pe biletul de avion cu Blue Air. Hotelul a costat 50 euro camera dublă şi am luat şi eu un pass pentru transport. De cum am plecat mi-am dorit să revin şi nu am mai ajuns. La următoarea excursie în Paris, să fii sigură că voi reciti acest articol foarte cuprinzător şi util. Mulţumim!

    RăspundețiȘtergere
  3. Alice, am dat astazi intamplator (cautam inspiratie in decoratiuni interioare si un anume studio era listat si pentru gazduire) peste un site unde poti inchiria camere sau apartamente la localnici, cum ti se pare ideea, ai incercat? Pun link cu locatii din Paris, ca sa fiu pe subiect. https://www.airbnb.co.uk/locations/paris

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am incercat airbnb si mi-a placut. Am avut o experienta placuta atat eu, cat si alti prieteni care au folosit acest site. Alice, tu imi scriai parca la postul legat de airbnb ca tu nu ai avut un feedback prea bun legat de el, nu?

      Ștergere