Statistici Iulie 2018 viata privata și călătorii

Luna asta scotocind printre articolele mai vechi, citind unele dintre ele, mi-am dat seama ,ca în trecut interacționam mai mult cu voi. Va povesteam mai multe despre viata de calator. Parca nu rezumam totul la obiectivele turistice văzute și preparatele culinare gustate. Adevărul e, ca în trecut lumea avea mai mult timp. Acum cu Facebook-ul și cu Instagram-ul parca blogosfera e ușor în declin, însă eu vreau sa ma țin de treaba. Așadar începând cu luna asta am sa va fac lunar un mic rezumat al vieții mele, de calator și nu numai. Am sa va povestesc de toate, asa ca probabil aceasta va fi cea mai personala rubrica a blogului meu.

Călătoriile din luna iulie 2018 - statistici

Tari: 2 (Spania și Germania)

Avioane: 3 (Cluj-Valencia-Köln-Cluj)

Buget de călătorie 1500 euro

Zile petrecute în vacanta: 14

In iulie am făcut prima vacanta mama-fiu în străinătate. Mai exact, l-am dus pe Kari 10 zile la mare în Valencia, cu 2 zile de excursii prin împrejurimi (plaja El Saler, satul El Palmer și Parcul National Albufera). Cumva le-am combinat și a ieșit o vacanta de vis. Din Valencia am avut un zbor ucigător la 6 dimineața spre Köln unde am petrecut un weekend. Am ajuns rupti de oboseala după o noapte nedormita, însă am reușit sa ne adunam toate forțele pentru a petrece o după-masă la Aquapark, respectiv eu la SPA și o zi întreaga încercând toate roller-coasterele și nebuniile din Parcul de distracții Phantasialand. După încă un zbor ucigător la 8 dimineața, am ajuns înapoi la Cluj.

3 lucruri care mi-au facut vacanta usoara:
-Troller-ul si rucsacul de la ZipUp Concept Store. Ghiozdanul cu frunze de palmier s-a potrivit perfect cu decorul din Valencia, iar troller-ul mobil cu 4 roti a fost cea mai buna investitie din anul acesta.
- Crema cu protectie solara 50 marca DM (nu m-am ars deloc vara asta folosind aceasta crema. E ieftina tare pe deasupra, costa doar vreo 5 ron.)
- Sandalele de trekking cumparate acum doi ani in India, inca isi fac treaba cand vine vorba de vacante combinate (mers la plaja si plimbari prin oras). Le recomand tuturor femeilor ce viseaza la incaltaminte comoda pe timp de vara.

Experiente memorabile din aceasta vacanta:
- Lenevitul pe plaja in Valencia (relaxare totala, in sfarsit)
- Restaurantul Anayana din Valencia (e All you can eat cu mancare japoneza) - cea mai buna descoperire ever!!!! Am testat de toate, inghetata cu susan si cu ceai verde, gyoza, creveti in sos de lamaie, salata de alge si evident zeci de sushi
- Phantastialand e cel mai tare parc de distractii in care am fost. In comparatie, cred ca mi-a placut mai mult decat Disneyland, dar asta doar fiindca de data asta am preferat adrenalina, nu decorurile de poveste :)

vacanta-de-vara-blog-calatorii

Organizarea vacantei din luna iulie mi-a mâncat aproape tot timpul

La începutul luni iulie am început sa caut variante pt vacanta, lucru deloc ușor după 10 ani de călătorii în care am cam fost în toate destinațiile oferite de Wizz Air. În plus vroiam sa fie o vacanta într-o destinație noua, o combinatie de mare și plaja + sightseeing + aventura și distracție pentru copil. In aceste 10 zile am cochetat și cu ideea unei vacante All Inclusive în Grecia sau Egipt cu agenția, dar pana la urma am renunțat fiindcă nu mi se parea suficient de interesant pentru copil. Însă până să mă decid, am trimis mail-uri pt oferte la numeroase agenții, adică munca munca munca. Sa răspund apoi, a fost și mai multa munca. Când în sfârșit m-am decis pt Valencia și Koln m-am lovit de reticienta localnicilor de pe Airbnb care ma refuzau în lanț datorita faptului ca călătoream cu copilul. Pana la urma, după multe mail-uri și multe refuzuri, am găsit cazare OK atât în Spania, cât și în Germania, care ne-au aprobat. Toată treaba asta, toate pregătirile de la idee la plecare a durat fix 10 zile. Bine măcar, ca am reușit să-l fac pe KARI fericit!!!

Articole publicate pe blog în luna iulie 2018

Când n-am lucrat la organizarea vacantei, la gătit sau făcut shopping, atunci am lucrat la articolele de pe blog. Aveam 3 vacante pe rol și vroiam sa înaintez cu toate. Articole restante din vacanta pe Coasta de Azur (din februarie) , articole de scris despre vacanta în Israel (din mai) și sa scriu cap-coada experienta din iunie în Bulgaria. Credeți-mă nu a fost ușor sa le fac pe toate, am lucrat cred ca 5 nopți după ce adormea KARI, ca să apuc sa le termin înainte de plecarea în Valencia. Apoi le-am programat sa se publice automat cât timp eu sunt în vacanta :)) și am încercat sa postez Live pe Instagram. Per total ma declar mulțumită.

Progresul de pe Instagram în iulie 2018

In luna iulie am postat 24 de poze noi pe Instagram (nu reușesc nici cum sa postez zilnic, nici măcar acolo, dar totuși m-am ținut destul de bine, după părerea mea). Cu engagement-ul stau relativ la fel (80 000 vizualizări), fotografia voastra preferata fiind aceasta cu 737 like-uri. Va mulțumesc!

instagram-calatorii-turism-vacanta

Viata personala si Filme văzute în iulie 2018

Când m-am întors din vacanta cu Kari știți ce-am făcut!? L-am lăsat o săptămână la bunici și m-am relaxat și eu în sfârșit o săptămână intreaga. Da da, eu nu ma relaxez in vacanta (ar fi culmea altfel, având în vedere, ca umblu în medie 10 000 -15 000 de pași pe zi, plaja, înot și oboseala cu copilul) de aceea adevărată mea vacanta a fost când m-am întors. Nici n-am deschis blogul. Nu m-am obosit nici sa răspund la mail-uri. Totul a fost “on hold”. Am vorbit ore întregi cu prietenii, mi-am cautat un nou reality show și m-am uitat la câteva filme. În rest am dormit câte 12 ore pe zi!!!

*Reality show-ul pe care l-am început și l-am terminat (vreo 3 sezoane din 7) se numește “Married at first sight” are loc în America și e interpretarea moderna a căsătoriile aranjate. L-am văzut online. M-a prins datorita conceptului, dar acum ca ma gândesc mai bine, prima data m-am uitat din curiozitate sa vad dacă cele 3 cupluri vor rezista sau vor divorța după cele 60 de zile. Dupa încă 2 sezoane cred ca m-a prins. Știți cum e!!! :)

In total în luna iulie am văzut 7 filme. Am sa vi le scriu în ordinea preferințelor

“In Between” (Tel Aviv) - cel mai bun film văzut luna asta e despre trei femei din Palestina ce ajung în Tel Aviv datorita job-ului.Au în jur de 30 de ani, împart același apartament și sunt foarte diferite. Una e musulmana practicanta, una e lesbiana și cea de a treia vrea sa trăiască ca în Europa, adică lipsita de prejudecăți. Mi-a plăcut mult, e despre vise într-un oraș modern, dar cu o cultura conservatoare.

“Die Expats” - este povestea unei artiste din America ce se muta la Berlin pentru a-și deschide o galerie de arta. Viata ei se împarte între job și gazda cu prietenii ei, noul iubit și stilul de viata din Berlin. Într-o zi descoperă ca în Berlin nimic nu este asa cum pare. Sincer pe mine acest film chiar m-a teleportat acolo.

“ I Tonya” (America). La filmul acesta am plâns,cu toate ca se vrea a fi printre altele, comedie. E un film foarte interesant, povestea reala a primei patinatoare ce reușește un triplu axel din America, lupta pentru olimpiade și cum reușește soțul ei să-i distrugă cariera. Mi-a amintit, ca nu știi niciodată poveștile ce se ascund în spatele unui chip angelic cu par blond. Toată lumea duce o lupta!

“ A fantastic woman” (Spania) - acest film are o poveste extrem de interesanta. E despre aparente și despre cum reușim sa distrugem un om, în lupta noastră de a ascunde aparentele. Marina nu e  o doamna, însă e o femeie extraordinara!

“ All I see is you” – Dacă vrei sa călătorești prin Thailanda atunci merita sa vezi acest film!!! Povestea e ușor trista, pe scurt o femeie oarba se operează și descoperă ca nimic din ceea ce își imagina ea, nu e real, în cel mai dur mod posibil. Nici macar partenerul e de viata, nu-i cum credea.

“ Newness ” - Dacă sunteți tineri ați auzit de Tinder sau de alte aplicații de dating online. Filmul acesta e ca un fel de documentar pe baza aplicației, relația de cuplu a unor tineri ce s-au întâlnit pe aplicație și lupta lor cu ispitele ce apar la orice pas. Vor reuși ei sa aibă o relație sănătoasă!?

“ The escape” - Acest film e despre depresie. Cum se instalează ea într-o familie cu o mama nefericita. Cum suporta femeia ignoranță celor din jur la problemele ei. Ce face ca să reușească sa fuga din lanțul problemei. Mai ales cum se tratează cu ajutorul unei călătorii! Cu toate ca l-am lăsat cel mai la urma, e un film bun, doar ca trebuie sa ai o stare de spirit bună, ca să nu te afecteze emoțional.

*** Citeste review-ul la peste 100 de  filme cu calatorii vazute de mine aici >>> FILME CU CALATORII ***

Voi pe unde ati calatorit in iulie 2018?
Ce filme bune ati vazut si imi puteti recomanda???

Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului

1. In luna iulie nu am calatorit, insa pot sa iti recomand cateva seriale: The good fight, Killing Eve si Obiecte ascutite.
    In plus am devenit un fan al comediilor frantuzesti de pe Hbo Go.😊

1. Multumesc pt comentariu. Iubesc si eu comediile frantuzesti, chiar n-am mai vazut nici o comedie, de mult timp.

2. Nu am apucat nici să călătoresc, nici să ma uit al filme și seriale din păcate. Mi-aș fi dorit mult să o pot face. Mă bucur mult că ai vizitat așa locuri și ai avut așa momente frumoase!

1. Multumesc pt comentariu. Intr-adevar luna iulie a fost una foarte frumoasa, cu multe multe momente memorabile.

3. Ce fericita esti ca poti calatori si poti face atatea lucruri, cred ca te descurci foarte bine la time management :)

1. Multumesc pt comentariu. Intr-adevar cred ca stau destul de bine la capitolul time management, desi mi-ar placea sa fie ziua mai lunga, poate de 30 de ore :)))) ca sa reusesc sa fac mereu tot ce imi propun.

4. Nu am călătorit nicăieri și cu bebe nu am timp de filme. Frumos articolul

5. In iulie nu cred ca am calatorit undeva. Doar la tara. :))) Filme nu prea vad, dar citesc. Daca ai nevoie de recomandari de carti, te pot ajuta. :P

1. Multumesc pt comentariu. Eu nu prea stau bine la capitolul carti, ma obosesc tare in ultima vreme, insa voi apela la blogul tau pt recomandari, de indata ce ma mai eliberez.

6. Nu am apucat să călătoresc în iulie, dar m-am bucurat de mersul la mare ocazional! Aș recomanda filmul Before We Go, cu toate că nu e un film nou. Mie mi-a plăcut mult!

1. Multumesc pt comentariu si pentru recomandare. Am sa caut sa vad acest film.

7. In Iulie am mers cel mai mult in Cluj. Legat de filme nu am urmarit filme noi dar astept sa apara The First Purge tradus.

1. Multumesc pt comentariu. Nu am auzit de acest film, am citit acum ca e fantasy, probabil de aceea :)

8. Citeam, citeam si ma gandeam ca asta ai facut de la inceputul anului. Cand colo .... asta era planul doar pe iulie. Doamne cate chestii ai vazut si cate ai vizitat

Norocul meu a fost ca in iulie am avut planificata vacanta. Am fost 10 zile in Palermo si a fost foarte fumos. Am vazut doar seriale in iulie .... Povestea slujitoare sau Fauda am vazut si chiar le recomand

1. Multumesc pt comentariu. Intr-adevar am avut o luna full, dar cam tot anul 2018, pt mine a fost un dute-vino continuu, cu multe, foarte multe activitati. Sunt curioasa sa aflu mai multe despre Sicilia, imi doresc si eu o vacanta acolo

9. Inca am trollerul primit prin intermediul tau acum cativa ani, de la Mirano, si isi face treaba destul de frumusel. Il iau in toate vacantele de maxim 7 zile:)
    Si da, sunt de acord ca blogurile isi pierd din popularitate in favoarea instagramului, FB si alte platforme cu "efect instant" but let's keep up the good work!!!! succes

1. Multumesc pt comentariu. Incerc sa ma adaptez noilor cerinte, insa desi informatiile sunt mult mai rapide pe instagram, nu dezvaluie atat de mult din caracterul persoanei. Oricum incerc sa stau activa, pe amele platforme, doar ca e mult mai greu, treaba asta cu blogging-ul decat acum cativa ani.