Caru cu Bere - o experienta inedita in Bucuresti

In ultima zi de vacanta in Bucuresti mi-a mai ramas o ultima dorinta. Un ultim vis, numit Caru cu Bere. Singura problema era ca nu aveam cu cine merge. Pe ultima suta de metri, mi-a picat fisa, ca ar fi frumos sa fac o intalnire cu cititorii, astfel o sa am sansa sa va cunosc si sa experiementez cu voi localul mult visat. Am postat mesajul pe pagina de facebook si am asteptat. Am primit multe raspunsuri de genul `Alice draga, ce ma bucur ca esti in Bucuresti, azi nu pot dar maine imi iau liber`. Pe masura ce primeam mesajele de la voi, toate diferite dar cu accelasi mesaj ma gandeam de ce n-am putut sa anunt dinainte, macar cu o zi inainte... Eram sigura ca in final voi merge singura.

caru-cu-bere

In mod normal nu as fi avut nici o problema, am calatorit atat de des singura, am luat masa la atatea restaurante singura, doar ca la Caru cu bere nu e ca si cum m-as duce sa beau o halba de bere sau sa iau masa in oras ci e o experienta. Ca si cum m-as duce sa fac bungee jumping pentru prima data si nu e nimeni acolo sa ma incurajeze. Dar in final am primit un mesaj. 

Mesajul era din partea Corinei, cu care am vorbit la telefon si s-a ocupat rapid de rezervare, pentru ora 6. A fost perfect. Am iesit la o ultima discutie cu fetele din Cluj, in gradina hostelului si am plecat. 

Am ajuns deodata, ne-am recunoscut dintr-o privire, am intrat inauntru si am simtit cum am oprit timpul in loc, pierdute intr-o berarie din Micul Paris.  Nu stiu daca au fost vitraliile de pe tavam sau picturile murale de pe pereti, scarile din lemn sau podeaua cu modele vintage, oamenii eleganti sau artistul magic de Bucuresti dar in Caru cu Bere simti ca e altceva. Un local ce mai pastreaza decorul boem si atmosfera anilor `80. Locul perfect unde sa legi prietenii ( nici nu stiu cum au zburat cele doua ore in compania Corinei, o bloggarita ce are tatuat calatoriile pe suflet si iubeste filmele cu calatorii asa ca am fost in elementul meu) dar si un loc unde sa bei o bere buna (recomand Berea Casei) sa mananci niste sarmalute cu mamaliguta cu pret romanesc, iar la final sa te indulcesti  cu un parfait (portia e uriasa).


caru-cu-bere-bucuresti

caru-cu-bere-aliceee

caru-cu-bere-bucuresti-meniu

caru-cu-bere-bucuresti-sarmale-cu-mamaliga

caru-cu-bere-bucuresti-parfait

Mi-a placut ca desi e un local atat de popular a reusit sa-si pasteze autenticitatea. In general un loc  cu cat e mai promovat cu atat devine mai comercial, in consecinta mai plin de oameni, care in final isi pun amprenta asupra locului. Inteleg de ce functioneaza pe baza de rezervare, ca sa mergi pregatit, cu haine de Sarbatoare. Pregatirea amplifica momentul in care ajungi acolo si toata experienta primeste o alta dimensiune, ca si cu toate lucrurile pentru care trebuie sa astepti putin ...

In final ii multumesc Corinei pentru seara speciala la Caru cu Bere
Va ramane una din acele intalniri ce simti ca se intampla cu un motiv!

😍ps: Apreciez comentariile voastre pe blog 
si mesajele voastre in privat aliceee_traveler@yahoo.com 😍

» Vezi toate articolele aici >>>ROMANIA  !!! Citeste toate articolele cu Bucuresti


 Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

10 comentarii:

  1. N-am mai fost de multa vreme la Carul cu bere, dar este intr-adevar un local vechi si emblematic pentru centrul istoric din Bucuresti. Sunt multe localuri faine in Bucuresti, singura chestie care nu-mi place la ele este ca in toate se fumeaza. Inteleg fumatorii, ca vorba aia si eu am fost printre ei, dar astept cu nerabdare ziua cand vom intra si noi in rand cu Europa si se va interzice fumatul in baruri si restaurante :)).
    In rest, mi-ai facut o pofta nebuna de sarmale cu mamaliguta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Alice,

    Eu îți mulțumesc pentru întâlnire. Pentru mine la Caru’ cu Bere este ca acasă. Cele mai bune ore petrecute în Centrul Vechi le-am petrecut la Caru’ cu Bere.
    Mă uimești cu ușurința cu care pui în valoare un loc. Te-am urmărit la fotografiat și am observant că ai tras un singur cadru pentru fiecare poză. Se vede experiența de la o poștă.
    Sper să avem parte și de alte întâlniri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Corina. Da, e experienta :))). Pe de alta parte nici nu ma chinui sa imi iasa pozele perfect, prefer mai bine sa ma bucur de locul unde sunt decat sa pierd timpul pe facut poze.
      Sper sa ne revedem curand, poate la Cluj

      Ștergere
  3. :))) Ai fost si tu "acaparata" de domnul cu papagalii, e tare simpatic :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, isi merita banii! are grija sa iti ofere o amintire pe viata

      Ștergere
  4. Să ştii că şi eu am văzut mesajul despre întâlnire postat pe Facebook. Nu ţi-am mai scris atunci, dar sincer, mi-a părut foarte rău că nu puteam să vin. Nici nu pot spune că dacă ştiam mai din timp ajungeam absolut sigur, că am şi zile în care chiar nu pot lipsi de la programul foarte plin al casei, că de ăla de la serviciu nici nu mai zic, dar poate data viitoare când mai vii, fac tot posibilul să ne vedem. M-aş bucura să te cunosc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela data viitoare voi anunta din timp. Sper sa reusesti atunci fiindca si eu doresc sa ne cunoastem.

      Ștergere
  5. Un local foarte elegant insa meniul traditional cu diverse preparate foarte scumpe nu ma atrage. Toate acele bunatati le gateste si mama acasa(gratis). Asa mi s-a parut si la Hanul lui Manuc, unele portii costau chiar si 65 de lei. Enorm, nu mi-a venit sa cred. Stiu ca este o experienta unica, o sa merg cat de curand sa nu ma fiu singura bucuresteanca ce nu a ajuns inca la Carul cu bere dar asta este singurul motiv.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Hanul lui Manuc nu am mancat (nici nu am fost tentata) dar la Caru cu Bere preturile nu sunt chiar atat de piperate. Bere Casei e 6 ron (stiu ca nu bei bere dar ca sa iti faci o idee) iar un parfait de inghetata (13 ron). Sarmalutele nu mai stiu ... dar oricum gasesti toate preturile AICI >>> http://www.carucubere.ro/ro/pdf/meniu_caru_cu_bere.pdf

      Ștergere