Crazy Duck Hostel in top 3 din Bucuresti conform TripAdvisor

Dupa un circuit lung in Turcia, in care am fost singura tanara dintr-un grup mare de pensionari, 
cand m-am intors in Bucuresti aveam un chef nebun de comunicare asa ca tot ce am visat a fost un pat confortabil si o mana de oameni tineri cu care sa pot povesti ` pe aceasi limba`, avand aceleasi interese. De aceea  am renuntat sa ma duc la hotel (unde m-as fi simtit la fel de singura ) si am preferat sa ma cazez la hostel. Am fost surprinsa sa descopar cat de multe hosteluri sunt in Bucuresti, dar mi-a fost usor sa aleg. Cand am vazut pozele din Crazy Duck Hostel, nota pe Booking (9.3 din partea clientilor) si pozitia in Top TripAdvisor (locul 2  in categoria Special Lodging) am zis asta-i cel mai bun hostel din Bucuresti. Iar pretul l-am gasit surprinzator de mic 25 euro/camera single cu pat dublu, 14 euro/pers in dormitor comun cu 4 paturi ... in ideea in care hostelul e super central.

Pt mai multe detalii intrati pe site >>> www.crazyduckhostel.com

crazy-duck-hostel

Am ajuns in Bucuresti dupa un drum lung, de 14 ore din Istanbul. Am oprit un taxi pe drum, iar taximetristul, dupa ce mi-a vazut bagajul si mi-a auzit accentul a vrut sa imi ceara 25 ron pentru 5 km din Gara pana pe Stirbei Voda. Am avut noroc ca in fata hostelului se afla (intamplator) unul din proprietari, care a intervenit si in final am platit 10 ron. Cu ocazia asta am intrat in vorba cu el, mi-a facut el check-in si mi-a prezentat pe scurt tot ce inseamna Crazy Duck Hostel. 

Acum, daca m-ai intreba pe mine, Crazy Duck Hostel intruneste toate cerintele pentru o CAZARE COOL: Decor de nota 10, mult Confort si Super Socializare!

Camera mea, desi nu foarte mare, avea tot ce trebuie pentru un calator venit sa faca turism: un pat confortabil, un birou, un televizor cu ecran plat, dulap si o baie complet echipata. Camera comuna (unde poti asculta muzica, poti citi un ghid turistic sau o carte de calatorii) si bucataria ( in care gasesti tot ce ai nevoie pentru ca sa gatesti ) as spune ca sunt marile plus-uri ale Hostelului. Mi-a placut `touch-ul personal` si culorile vii ce le-au folosit in amenajare, da un vibe tineresc, pozitiv, locului. 

crazy-duck-hostel-camera

crazy-duck-hostel-bucatarie

crazy-duck-hostel

crazy-duck-hostel

turisti-crazy-duck-hostel

cel-mai-bun-hostel-bucuresti
crazy-duck-bucuresti-detalii


Am facut cateva poze, mi-am aranjat hainele, am facut un dus si am iesit in gradina unde ma asteptau alti turisti cazati la hostel. Doua fete (culmea din Cluj) studente la drept in Bucuresti ce s-au cazat la hostel pana urmau sa fie repartizate la camin, doi tineri din Israel ce facusera un circuit prin Romania si s-au intors la Crazy Duck Hostel pentru o ultima noapte si Geanina, cea mai implicata receptionera din cate am vazut pana acum. Ne-am distrat pe cinste impreuna, am baut multa bere, am facut multe poze, iar seara s-a terminat in centrul Vechi unde am luat cina impreuna. Cu ocazia asta am aflat multe lucruri noi despre Israel, unele chiar interesante:

1.Tel Aviv e un loc ideal pentru o vacanta la mare
2. In Israel la intrare in mall-uri esti verificat mai rau decat la aeropoarturile internationale(sa nu faci suicid cu bomba)
3. Pentru israelieni Romania e una din destinatiile preferate de vacanta peste 400 000 turisti au ajuns  anul acesta in Bucuresti. Oare deaia a bagat Wizz Air zbor si din Cluj? se poate ...

In final hostelul acesta a fost exact ce mi-am dorit, locul in care sa iti faci prieteni si sa simti ca vacanta continua!

gradina-bucuresti-hostel-crazy-duck

hostel-din-bucuresti-bun

😍ps: Apreciez comentariile voastre pe blog 
si mesajele voastre in privat aliceee_traveler@yahoo.com 😍

» Vezi toate articolele aici >>>ROMANIA  !!! Citeste toate articolele cu Bucuresti


 Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

5 comentarii:

  1. Arata foarte bine si curat hostelul. Trebuie sa recunosc ca nu m-am cazat nici o data pana acum la un hostel, dar va intra in planurile mele. Cel mai mare plus mi se pare oportunitatea de socializare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. O cazare deosebita, perfecta pentru tinerii calatori. Pretul mai mic decat la hotelurile comuniste de langa gara de Nord unde ne cazam inainte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am stat la un hostel in Bucuresti, Formenerg mai exact. Dar nu stiu de ce ii spune hostel, pentru ca erau conditii de hotel. Adica camera separata, cu baie, tot ce ai nevoie, care arata foarte bine. Restaurant, lift, si alte minuni. Conditii foarte bune, pret decent (parca 130 lei/noapte), localizat fix langa Parcul Tineretului, Carrefour Market si metrou.

    Noi ne-am cazat acolo pentru ca era locul de desfasurare a unor cursuri (la Formenerg mereu se fac cursuri, au multe sali de conferinta, sali cu calculatoare, etc) si am vrut sa fim aproape. Dar nu m-am asteptat sa gasesc conditii asa bune.

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte bine, conditii bune. Imi plac panourile cu fotografiile celor care au trecut pe acolo. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce pret mic la camera dubla, interesant ca am aflat de acest hostel, putin cam tarziu, dar niciodata nu se stie cand mai avem nevoie. :P Super pentru tine, ma bucur ca ti-a placut in Bucuresti!

    RăspundețiȘtergere