5 Excursii de o zi din Bucuresti

In ultimii trei ani am facut mai multe city break-uri in Bucuresti dar niciodata nu am reusit sa-mi administrez timpul in asa fel incat sa fac excursii si prin imprejurimi. Adevarul e ca mereu m-am concentrat pe obiectivele turistice de top (care sunt destul de multe) si intalniri cu prietenii si bloggarii din capitala pe care vroiam sa-i cunosc. Nici temperaturile nu m-au prea ajutat, mergand in primavara si toamna, cand vremea in Bucuresti e schimbatoare. Ba era cald, ba ploaie si vant. Anul acesta sper sa revin in Bucuresti si sa am timp pentru cel putin o excursie in unul din urmatoarele locuri ce vreau sa le vad:

excursii-din-bucuresti
Sursa poza: www.clublacsnagov.ro


1. Therme Bucuresti Spa - se afla la 20 min de Bucuresti, in Balotesti, dupa Otopeni. Acum serios, cum sa nu ajung la cel mai mare Park Termal din Europa? Ar fi chiar culmea avand in vedere ca de-a lungul anilor am mers special pt asta in Budapesta, Hajduszobszlo etc. Acesta e genul de excursie pe care o poti face pentru o sedere de 3 ore sau o zi (pretul biletelor fiind diferite). In plus e deschis 365 zile pe an si poti merge chiar daca afara e vreme urata. Despre Therme Bucuresti am citit impresii pro si contra, unii spun ca isi merita investitia, ca zonele sunt foarte bine echipate si totul arata ca in paradis datorita plantelor exotice, altii spun ca desi e mare nu e cine stie ce, ca mancarea e o problema in anumite incinte etc. Parcul are 3 sectoare: Elysium ( zona cu saune tematice si piscina panoramica cu selenium), The Palm (zona cu piscine, jacuzzi, aromaterapie si multe plante exotice si palmieri), Galaxy (zona  destinata tinerilor cu topogane de interior si piscina cu valuri). Mi-ar placea sa le incerc pe toate :)

2. Palatul Stirbei - se afla la 20 km de Bucuresti (in Buftea) si mi se pare un mod bun de a iesi pentru cateva ore din Capitala intr-o excursie de cateva ore. Imi doresc sa vad Palatul Stirbei in special pentru Capela Sfanta Treime care mi se pare foarte interesanta (cel putin din poze) in stil neogotic. Probabil ca as face mai multe plimbari pe Domeniul Palatului si chiar un picnic pe malul lacului Buftea, daca ar fi vreme buna. Daca arata ca in pozele de pe net, trebuie sa fie foarte frumos. 

3. Palatul Mogosoaia - se afla la 15 km de Bucuresti. Este locul care mi-a fost recomandat de multi prieteni din Bucuresti, probabil fiindca imi stiu pasiunea pentru fotografii si se poate ajunge usor cu autobuzele locale. Palatul a fost construit de Constantin Brancoveanu in 1702. Arhitectura palatului in stil brancovenesc merita vazut chiar si numai din exterior. Din cate am inteles interiorul e inchis turistilor. Sincer din poze gradina Palatului si serele arata foarte bine. Sunt interesata si de un picnic (ca tot am citit ca este zona amenajata) daca prind vreme buna pentru asa ceva. 

4. Snagov - se afla la 40 km de Bucuresti. Nu stiam foarte multe despre Snagov, pana in ziua in care mi-am planificat prima vacanta in Bucuresti si am descoperit mergand din site in site ca se organizeaza excursii de o zi in Snagov. Ei bine, daca agentiile de turism organizeaza astfel de excursii inseamana ca trebuie sa fie frumos, asa ca mi-a captat interesul. Am inteles ca se merge cu barca pe lac, avand o perspectiva frumoasa asupra vilelor si evident oprirea cea mai interesanta se face la Manastirea Snagov, care se poate vizita. 

5. Vulcanii Noroiosi - se afla la aprox. 150 km de Bucuresti. Daca am norocul sa ajung in Bucuresti intr-o zi cu vreme buna si pe o data in care agentiile organizeaza  excursie la Vulcanii Noroiosi mi-as dori mult sa merg. In special fiindca nu prea vad cum as putea ajunge acolo altfel (neavand masina). Cu toate ca in lume sunt aprox. 1100 vulcani noroiosi, foarte putini se pot vizita si cu atat mai putini sunt in Europa. Din cate am citit se mai pot vedea in Siberia (nu cred ca e o optiune pt mine), Azerbaidjan (unde se gasesc cei mai multi, aprox. 400) si in Romania ( se cunosc patru zone mari la Paclele Mici, Paclele Mari, Fierbatori si Beciu). 

😍ps: Apreciez comentariile voastre pe blog 
si mesajele voastre in privat aliceee_traveler@yahoo.com 😍

» Vezi toate articolele aici >>>ROMANIA  !!! Citeste toate articolele cu Bucuresti


 Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

8 comentarii:

  1. E interesant la Vulcanii Noroiosi, cel putin pe anumite portiuni pare ca nu te afli deloc pe Terra. Aflandu-se in Buzau, de unde sunt si bunicii mei (unde am crescut), am avut ocazia sa merg de multe ori, inca de mica acolo si de fiecare data cand reveneam, parca vedeam locul cu alti ochi

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru noi Manastirea Snagov a fost o dezamagire. Taxeaza 15 lei pentru vizitare, dar iluminatul nu e inclus in pret, asa ca am "admirat" picturile din interiorul bisericii pe intuneric. Iar taxa foto costa, in functie de fata fotografului, intre 20 si 80 de euro. Ca doar nu-i ieftin sa te pozezi cu mormantul lui Dracula.
    La Mogosoaia e fain, acum vreo 2 ani se putea vizita si interiorul (e un muzeu de arta religioasa, plus vreo 4 camere mobilate). Plimbarea prin parcul castelului e in schimb foarte placuta.
    Capela de la domeniul Stirbey nu e deschisa decat daca se organizeaza vreo nunta. In schimb arata bine din exterior.

    Sa ne anunti cand mai vii pe la Bucuresti :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Primele patru locuri nu le-am vizitat.
    Pe aceeasi idee ne-am intrebat in weekend pe unde ne putem plimba in Galati. Asa ca mi-am dus o parte din familia extinsa in singurul loc unde te poti simti ca la munte. Apoi in turnul de televiziune pentru a vedea orasul de sus.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ferma Animalelor, la cativa km de Bucuresti cu iesire prin Pantelimon.
    Manastirea Pasarea, ceva mai sus pe aceeasi directie de iesit din Bucuresti doar ca se mai adauga vreo 15km
    Parcul natural Comana, cu iesire din Bucuresti spre Giurgiu, la 40km

    RăspundețiȘtergere
  5. Abia astept sa merg si eu la Therme. Cred ca e foarte frumos si relaxant(din ce am citit, pareri negative nu am prea vazut). Iar la Mogosoaia poate mergem impreuna la urmatoarea ta vizita in Bucuresti. Mai ales daca e prin aprilie-mai sau chiar in plina vara. Eu am fost o singura data, pe 8 martie si natura nu se trezise inca la viata. :))

    RăspundețiȘtergere