Review Garsoniera Uptown 44 Bucuresti - apartament in regim hotelier de lux

Plecarea in Malta a coincis cu un simpozion pe care sotul meu il avea in Bucuresti si cum oricum aveam avionul din capitala am ales sa petrecem 3 nopti in Garsoniera Uptown 44 din Bucuresti inainte de vacanta. Asta a fost prima noastra experienta intr-un apartament cu regim hotelier si cu siguranta nu va ramane ultima. Stiti ca mereu caut sa stau in locuri frumoase la preturi cat mai bune, iar aceasta garsoniera a dovada vie ca uneori poti gasi unitati de cazare exceptionale la preturi mici. Am platit 42 euro/noapte/garsoniera adica 100 ron de persoana pe noapte intr-o garsoniera de lux cu conditii de 5 stele.  Am ales apartamentul de pe site-ul www.RoCazare.ro unde gasiti o sumedenie de apartamente in regim hotelier. Un top 5 am facut AICI

garsoniera-regim-hotelier-bucuresti

Garsoniera Uptown 44 - Impresii personale
Garsoniera se afla pe strada Delea Veche, intr-un complex rezidential, la aproximativ 3 km de Centrul Istoric. O data cu rezervarea am primit informatii de un putem lua cheia (dintr-un bloc la o strada distanta) si toate informatiile de care aveam nevoie pentru o sedere cat mai placuta.

bloc-rezidential-uptown-bucuresti


Ce pot sa va spun despre Garsoniera Uptown 44 e ca in realitate arata chiar mai bine decat pe site. E o garsoniera ultra-moderna, mare, cu mobilier nou de la IKEA. Patul mare si confortabil, detalii bine alese, foarte bine compartimentat. Dulapul de la intrare zici ca e integrat in perete, cu oglinzi, nici nu il observi. Bucataria e mare si complet utilata. Am gasit vase, tacamuri, detergent de spalat vase, masina de spalat, frigider, cuptor si plita de ultima generatie.

apartament-ieftin-regim-hotelier-bucuresti

bucatarie-garsoniera-uptown-bucuresti



Baia mi-a placut la nebunie, e imensa pentru o garsoniera si arata fara exagerare ca intr-un hotel de lux. Are articole de toaleta moderne si o vana foarte mare. In baie am gasit sampon, sapun, prosoape, exact ca la un hotel. 

baie-apartament-regim-hotelier-bucuresti

Culorile neutre folosite in amenajare ma fac sa cred ca apartamentul a fost proiectat special pentru oamenii de afaceri. Internetul merge brici asa ca desi eram in vacanta am putut lucra linistiti. Faptul ca am gasit in dulap calcator si masa de calcat a fost foarte util pentru simpozionul sotului, fiindca i s-au sifonat camasile si sacoul in bagaj.

garsoniera-regim-hotelier-pentru-oameni-de-afaceri

Insa pe langa facilitati stiti ce mi-a placut la garsoniera Uptown? Faptul ca ne-am simtit ca acasa. E un apartament modern, confortabil, am simtit ca sederea noastra ar fi putut dura pentru totdeauna. Adica serios, de ce sa pleci daca te simti ca acasa? Dimineata am lenevit in pat in timp ce m-am uitat la emisiunile mele preferate, ne-am cumparat mancare de la magazinul din vecinatate si ne-am preparat singuri micul dejun, am putut scrie pe blog, am vizitat locuri noi din Bucuresti, iar la pranz nu am fost nevoiti sa gatim fiindca pe o raza de 300 m de acest complex rezidential se afla 4 restaurante bune si ieftine.

apartament-in-regim-hotelier-bucuresti

mic-dejun-in-pat


Unde sa mananci bine aproape de Garsoniera Uptown 44
Dupa cum am spus puteti gati fiindca aveti toate cele necesare si am facut asta la cina, cand ne-am preparat mancaruri rapide. Insa pentru masa de pranz am ales restaurantele din vecinatate si cred ca asta e un mare plus al locatiei, fiindca nu trebuie sa mergi pana in centru ca sa mananci.

Lipit de bloc se afla restaurantul `La Mama` cu preparate traditionale romanesti. Mancarea e buna, portiile sunt sanatoase si preturile sunt normale. Meniul zilei a fost doar 17.9 ron/persoana.

restaurant-bucuresti

A doua zi am mancat la restaurantul libanez `White Olive` ce se afla la 5 minute de mers pe jos. Un pranz ce a inclus humus si doua portii de fel principal a costat 50 ron. Prajitura am primit-o din partea casei.  Mancarea mi-a placut mult, a fost pentru prima data ca am mancat la un restaurant libanez si am fost placut surprinsa.

restaurant-libanez-white-olive-bucuresti


A treia zi am mancat la restaurantul chinezesc `Tao` la 7 minute de mers pe jos. Aici aveau la pranz o oferta cu 23 ron/persoana mancare All You Can Eat. Restaurantul e frumos amenajat, iar bufetul suedez cuprindea doua tipuri de salate chinezesti, pachetele de primavara, orez, noodels, pui shanghai si carne de pui/vita/rata cu diverse sosuri. Mancarea a fost buna asa ca recomand cu incredere.

restaurant-chinezesc-tao-bucuresti


In final pot sa spun ca ma declar fan apartamente in regim hotelier. Pretul a fost foarte bun pentru ceea ce ofera, am avut spatiu mult mai mare decat la hotel, am economisit bani la mancare, am avut internet cu viteza buna si ne-am simtit excelent.

😍ps: Apreciez comentariile voastre pe blog 
si mesajele voastre in privat aliceee_traveler@yahoo.com 😍

» Vezi toate articolele aici >>>ROMANIA  !!! Citeste toate articolele cu Bucuresti


 Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu